The Next Big Thing.... ;)

Vet inte riktigt om jag gått & blivit galen eller vad det är..
Det är iaf något speciellt med att vara själv hela kvällarna!!
Fick värsta rycket innan & fick för mig att jag skulle måla lite..
Sagt & gjort, utan bild i huvudet & med penslarna i högsta hugg fick jag väl till en början iaf..
Låångt ifrån klar, om den någonsin kommer bli det men haha det var kul så länge det varade iaf!!
Nåå.. Konstnär nästa?!
ääääähmm..
.
.
Annars har det inte hänt mycket ikväll..
Kollat på två avsnitt av Heros säsong 2, rastat Kakan, busat lite med bollen, plockat undan disken & tagit ett varmt bad!!
Jobb imorgon också: 10-14 TshirtStore, 14-21 Harry´s..
Blir en lååång dag för fröken Fischer! Pjuuee
Saknar sin man gör hon också jätte mycket, tycker han har varit borta alldeles för länge nu!.. :/
<3
Sov gott mina vänner... xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0