Tuesday in Ystad..

Sitter i Köpingebro hos pappa & N & har precis käkat..
Mat-koma, Hej!
Snart dags att åka hem & lägga sig, var galet trevligt att träffa F & L idag..
Blir antagligen en sväng imorgon också med mer bus än idag!
Jisses, nu har jag iaf en liiiten uppfattning om hur det är att ha en två-åring hemma.. Pjuuh
.
Nu har det snart gått 2 dagar & det är bara 1½ kvar.. Wääh vad fort det går här!
Men jag längtar efter min älskling där hemma.. =)
.

.
Shit ni kan ju gissa om jag hittat massa fina saker i mammas butik!?
JähJäh, får inte plats.. I know...
Men titta, klämma & smuggla med sig något litet får man väl iaf? ;P
.
Inte missat annonerna som nu ligger längst ner i högerspalten va?
Går ni in från min sida får ni fina erbjudanden på bl.a resor, bilstolar till din bebis & mkt mer.. =)
Spana, spana, spana!
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0