Zzzznooor..

Zzzzz Zzzzz Zzzzz..
Sååå trött!!
Hade en mysig hemmakväll hos S igår med Idol, kattbus & glöggdrickande..
Pizza åt vi också men det är knappt värt att nämna förutom att det var sämsta skiten jag ätit i hela mitt liv!
.
Beställde en gyrossallad på Miami (lindövägen), fick en halv sallad med ni vet de där "vita" delarna på en isbergssallad, 3 gurkor & en halv tomat + en jävla attityd från idiotet i kassan som inte ens lät mig fråga vad det var för bröd som ingick...
Va fan är grejen? Gå inte dit iaf, save your self & välj något annat!! Ööööh
Har bara haft strul & äckliga pizzor de gånger vi beställt därifrån..
.
Annars var det mysigt. =)
Har inte följt idol alls det här året så det var lite svårt att hänga med i hur kidsen har presterat innan men jag måste ändå säga att Molly & Moa var grymma!!
Anyway, blev en tidig kväll & jag trampade hem igen vid elva, tog ut Kakan på promenad & skulle se lite på Heros (tänkte jag) men somnade på soffan efter tio min, blev väckt av min telefon då min man trodde jag hade dött eller något
(man kan inte vara höggravid & INTE svara i telefon om man inte sagt att man ska sova!! :P),
Såg slutet jag missade på Heros, kissade Kakan & tvärdäckade i sängen efter det..
Nu, efter 10h (i omgångar) sömn är jag fortfarande trött & känner mig snurrig!
Är detta vanligt?
Petat i mig två mackor men det börjar ändå bli jobbigt..
Vad händer annars idag, vad ska ni göra?
.
Kul att så många kikade in här igår föresten!! :)
Blir jätte glad när ni kommenterar!!
Välkomna att läsa om mitt snurriga vardagsliv, mina knäppa nära & kära & galna garderob.. <3
XOX
.

Bangkok feb 2011.

Kommentarer
Postat av: Moa - Nybliven mamma till Ella ♡

Dagens bloggvinnare är utsedd.. Kolla om du vann :)

2011-11-19 @ 17:18:27
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0