You Can Come Out Now!

Häromdagen fick garderoben städas & som morot för mitt lyckade mission impossible fick jag sköbordet ihop monterat av älsklingen & en del av spjälsängen fixad.. =)
Inte riktigt bäddat än då madrassen måste "fluffa" till sig i 72h & pga av Kakans nyfikna dreggelspår!
Men visst blir det bra?
.
Det fina Tummen - spjälskyddet (passar sängkläderna R fick av mig & min mamma i födelsedagspresent) fick vi av Räkans gammelmormor nu när jag var hemma & hälsade på!
Skötbordet hittade vi på BabyProffsen & går smidigt att vika ihop när det inte behövs.. =)
.
Pjuuh, tvättid ikväll också så det kommer fyllas på där inne!! hmm
Måste försöka hålla iordning på mina saker.. Buu
Rensning kommer det också att bli snart så håll ögona öppna!! =)
xox

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

När är det dags? Vet ni kön?

2011-11-16 @ 18:41:16
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Sofie

vart tusan får du all energi, kreativitet och öum.. livslust ifrån? Jisses, kvinna! Inte en lugn stund! Jag vill oxå vara så där, sprudlande av liv, men det känns bara som jag kryper in i mitt lilla hål hela tiden. Hur gör du liksom?

2011-11-18 @ 10:24:46
URL: http://bagenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0