November 1st..

.
1 November....
Tror jag får känna lite på det där!
Kan det verkligen stämma?
Det går så fort, lite för fort!
Bebben får gärna komma nu men allt annat då?! wäääh
Bild på magen från i söndags får ni här iaf.. =)
Det växer & växer & växer..
32+5 var det då, med andra ord byter jag vecka imorgon & går in i vecka 34!
34?
OMG, 49 dagar kvar till BF...... eeehm?
Alltså 53 dagar kvar till julafton, Kalle, köttbullar & julklappar för er som inte tänkte kläcka ungar under julen! ;P
.
På tal om något helt annat så börjar jag samla riktiga vuxenpoäng nu haha..
Gjorde egna hamburgare igår för första gången sen jag vet inte när!
Jaa, på riktigt!
Jaa, jag är lite imponerad över mig själv!
Trodde det skulle smaka röv då jag bara slängde i lite vad jag trodde behövdes.. haha
Men det gick ner tydligen!
Kakan var lycklig, jag fick bara plats med en :/ & R käkade 4½.. haha
.

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam & bebis i magen

Vart ska ni fira jul? :)

2011-11-02 @ 20:44:51
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0