Tuesday.

Vet inte riktigt vad det är med mig...
Trött hela tiden men kan inte sova på nätterna så ist sover jag länge på dagarna!
Några bra tips?
Järntabletterna verkar inte funka speciellt bra längre.. hmm
Nyss varit ute med Kakan iaf & det var tro det eller ej riktigt skönt att komma ut i kylan & vakna till lite, pratade också med mormor & morfar som kom hem från Madeira igår (grisar!), så när vi har haft storm & nästan blåst bort då har dom haft det jätte varmt & skönt!!
Gött för dom kan man ju tycka!
Jag e´inte bitter! ;P
Det får bli semester här med så fort bebben är så stor så vi kan åka någonstans, kanske måste jag vinna på lotto också då mammapenningen tyvärr inte gör mig till miljonär.. haha
Behöver tjäna lite extra pengar tror jag...
Men på vad?
xox

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv: har faktiskjt inte ätit ngra än.. får vänta tills ja bakat mina egna :d



missa inte min tävling i min blogg! du kan vinna bland annat läppglans ifrån victoria's secret!

2011-11-29 @ 17:29:02
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

hehe jo! nae det är på g sitter bara fast lite :O!! :/!

haha jo det går bra :)!

2011-11-29 @ 18:45:27
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag har precis samma problem som du med sömnen! Visst är det jobbigt... Ändå rätt skumt att man lyckas sova så skönt på dagarna men inte på nätterna då man måste haha! Konstigt...

2011-11-29 @ 18:53:18
Postat av: HANNA

sv: nje :(

2011-11-29 @ 19:54:04
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0