Right on!

.
(bild från igår!)
Som sagt varit hos BM idag & det gick bra.. =)
Bebben mår kanon & ligger med huvudet neråt just nu!
Ända jag kan ha lite åsikter om är väl min vikt men jaja det är som det är..
Kännner inte riktigt att jag vill gå upp mer nu men det kan jag väl kanske inte göra så mycket åt I guess!
Haha ligger BTW kurvan nu..!!
Galet.. =)
Har nämligen både varit sjukt över & under men NU! Jeeii
Aldrig riktigt förstått det där..?
I hela våra liv ska vi försöka följa någon kurva?!
I skolan & allt annat..
Så vad är normal då??
Jag har ALLTID legat lååångt över kurvan på längden & ganska långt under med vikten..
Well, I don´t care men det är sjukt roligt att se hur kantig den är på papper! haha ;D
xox
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0