Result!

.
Hemma igen!
Förutom yrsel var det riktigt skönt på salongen..
Lite svid i ögona får man räkna med & vaxet kändes inte ett skit! :)
(jaa, jag har gett upp omänskligt smärtsamt noppande av ögonbryna & kör vaxning ist!)
S säger att det "riktiga" resultatet för fransböjen kommer imorgon för de är fortfarande lite vattniga & tunga efter färgen & medlet men såhär ser det ut nu iaf & guess what!?
Jag är jätte nöjd!! :)
Känner mig fin & lite fixad igen.. Jeeii
Något jag kna rekommendera att testa! :)
.
Blev även lunch på Munken med min karl som hann med en avstickare från jobbet & nu funderar jag på om jag & Kakan kanske skulle ta en promenad till djuraffärn & köpa lite godis!?
xox
.
ps. tyvärr gör inte riktigt ljuset på före & efter-bilderna resultatet rättvist men ska försöka ta nya bilder imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad tusan kostar det att böja fransarna? Mina står typ ALLTID rakt ut. Även om jag kör med fransböjaren. =S

Och vad kostar vaxning av brynen! Faen vad gött att slippa sånt lixom!

2011-12-01 @ 10:46:57
URL: http://bagenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0