Hello Norrpan. Good Bye Ystad.

Sitter på tåget från Malmö nu....
Vad ska vi säga om det då?
Hm Hoppas inte det tar alldeles för lång tid innan vi åker ner igen men då med bebben, mannen & Kakan i släptåg & förhoppningsvis i bil! ;)
Längtar hem nu, jätte mycket faktiskt men kommer sakna Ystad med familj & vänner..
Kass att det är så långt imellan, förstår inte hur jag tänkte när jag flyttade så långt från Skåne egentligen!
Hade väl varit lättare om jag bodde utomlands för då blir det genast inte lika konstigt att man inte är hemma så mycket & man stannar i mer än 3 dagar.. Buu
Har iaf fått träffa F mer än jag gjort på länge & även busat med L som blev helt galen igår när jag kom! haha
Läsa leksakskatalogen för mig gjorde han också innan läggdags..
.
Nu blir det The Hills igen för fulla muggar & håller tummarna för att slippa förseningar!
Jeeii
xox
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0