Eyelash.Fixelifix.

Goood förmiddag!
.
Sooo whats up with the graviditet & näsblod?!
Okej, nej jag har inte näsblod i den benämningen att det bara börjar rinna ur näsan på mig bara sådär men när jag snyter mig?!
Torra slemhinnor?!
Vad gör man?
Hjälp!
Haha ja varsågod, hoppas ni inte ätit lunch än om ni läser det här... ;P
.
Anyways, snart dax att trampa sig ner mot Skin & Beauty för behandling hos S.
Idag ska det fixar fransar & bryn & det ska bli riktigt nice! =)
Bl.a ska fransarna böjas så kanske jag slipper tänka på det ett par veckor framöver & faktiskt ändå känna mig fin t.o.m under fölossningen.. haha *blink blink
Eftersom jag inte använder smink i mängder under dagarna eller någonsin för den delen om jag nu verkligen inte känner för det, är det ganska skönt att sen när bebben kommer bara kunda dra på lite rouge & ändå känna sig fräsch istället för det här vinterglåmiga!
Fransarna mina har ju dessutom blivit lite kortare & tappat sin naturliga mörka färg sen jag vart på smällen & jag saknar det...
Någon som provat permanent fransböj?
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0