All I want for christmas is you.... & this! Pt.3

.
1. Bingo Rimer´s fotobok - Snapshots
2. Örhängen - Misst by M+W
3. Juicycouture Track
4. Belly Bandit
5. Systemkamera
6. Coffetable böcker från kända modehus/fotografer
7. Jeffrey Cambell - Litas (I alla möjliga färger!)
8. Pengar & presentkort
9.  Jeffrey Cambell - Studded flats
.
.
OjOjOj här kommer tredje & sista delen av min önskelista.. =)
I know, I know det är en del vansinniga grejor men vafan en önskelista är väl till för att man ska få önska sig?!
I min värld nöjer jag mig gott & väl med att ha min familj & kära nära mig, mat, mys & kanske ett kort där något skrivit en gullig mening som jag kan bära med mig.. <3
Har ni skrivit någon önskelista än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0