Normal people scare me..

Joooobb, åååh så mycket jobb!
15 timmar ska jag väl lyckas klämma in denna underbara lördag.. =)
10-17 TshirtStore
& resten spenderas på Harry´s från 17.15!
Jag är inte bitter jag råkar bara gilla pengar väldigt mycket!!
Känner på mig att den här dagen bara kommer gå mer uuuutför..

Började finfint med att jag stressad som tusan slirar in i butiken med gårdagens kajal utsmetad över PRECIS hela ansiktet (NEJ, jag orkade inte tvätta bort det inatt!!), tårarna sprutandes för att en förbannad ögonfrans bestämt sig för att passande nog trilla av & landa lite lagom fint under ögonlocket, vilket i sin tur förde med sig att spegel var ett onödigt ont bara för att få ut helvetet!!
Så där står jag, svart i ansiktet, röd i ögona, med taskig hållning & fejjat intryckt i spegeln, sjungandes lite för mig själv när PETER SIEPEN helt random kliver på & ska ta i hand...
HAAALLÅ, herr-kunde-inte-valt-ett-bättre-tillfälle!! =D
Tydligen är det plåtslagar-SM precis utanför & han tänkte bara svänga förbi, säga Hej, titta lite & ursäkta om de väsnades för mycket...
Well, i min värld finns inget gå-under-jorden-"pinsamt" så jag gjorde som vanligt..
Vart sådär lagom liten, söt & kaxig så som bara JAG tydligen kan med mina 182cm enligt H, så där stod jag & flina & jepp skönaste komplimangen för dagen levererades!
Coolaste katten i stan kan ni numera kalla mig... HAHAHAHAHA
Den här dagen kan nu officiellt inte bli mer rubbad, skev i sinnet & snurrig i kolan!
Thats just a normal day in my pink fluffy bubble..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0