Loco..

Står i butiken & filurar..
Har en låång dag framför mig med delade arbetssysselsättningar!
10-14.15 TshirtStore
14.30-23.30 Harry´s

Späääännande! Har en liiiten lite känsla av att jag kommer balla ur snart & har väl i princip redan gjort det! ;P
Tss Är galet hyper & springer runt här inne & ylar loss till Janis Joplin just nu..
Ungefär SÅ skev är jag dagen till ära!
Men det är en bra dag!
Känner ni det?
Solen skiner, jag känner av en släng av lyckorus (kan vara sömnbrist) & det finns gentligen inte så många djupa tankar kvar i skallen för tillfälligt.. Skööönt!
Så ni lediga små apor, vad händer?!
Är det varmt ute?
Sitter ni på en mysig uteservering i vårvärmen & kör våga vägra vinterjacka vill jag inte höra något om det föresten!!
Ha en bra dag mina kärlekar.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0