Jetlag?

Knappt hunnit landa här hemma än..
Telefonen går varm & jag är tydligen mer jetlag´d än jag trodde!
Dygnen blir asskeva & för att kunna sova på morgonen måste jag hålla mig sysselsatt fram tills 3-4 på nätterna för att sen dö en aning på vägen till sängen.. =D
Min 1½ veckas ledighet här hemma blev två dagar & jag började jobba redan igår!
Helvete vad jag snurra ihop det för mig själv, första ölen stod jag mest & tittade på som om jag sett ett ufo..
HAHA hmm glas.. Öl.. Knapp? Vilken? Skumm... OOOJ!!
Menybytet som tydligen ägde rum när vi var borta vart ju också spännande..
Hade inte en aning så när en gäst fråga efter potatissort till en rätt måste jag sett ut som ett stort fett frågetecken!!
Ögnade igenom menyn på tio min & spenderade resten av kvällen med att låtsas att jag ätit precis varenda sak på menyn & att allt är så himmla fatastiskt gott.. Muuums! ;P
Det gick hem tydligen!!

Om en timme blir vi hämtade av B & T för en trip till Motala..
Motala var det!
Titta på våran älskade amazon K, hennes musikal & få träsmak i röven..
Mojligtvis vidare för lite tjejkalas med B på 112:an efter det!
Ha en faaaaab kväll flickor & pojkar..
XOX <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0