Before we loose it all..

B & K, ni har förstört min playlist på Spotify!!
Listan är numera så lång att det inte går att välja vad det ska lyssnas på..
Efter några dagar hemma hos B är jag nu totalt insnöad på Mary Fay, Corroded, In Flames & självklart alla andra fiiiina låtar jag har sen innan...!!
K, I know you like it!!

Det har gått ett par dagar nu som varit totalt upp & ner..
I guess that´s life men det funkar inte längre!
Är evigt tacksam för mina vänner, spec B just nu!
Tack hjärtat för allt..
Bästa roomie´n i stan, I assure you!!

Nu blir det snart doggywalk & jobb..
Sooo long suckers! ;P
I love you.. <3

Be strong!


Kommentarer
Postat av: Kiki

Du kan behöva lite Mary Fay i ditt liv!:)Höras snart? Kramar

2011-03-29 @ 14:15:34
URL: http://kikipee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0