Work-aholic?

Torsdag idag alltså...
Midsommarafton imorgon säger dem!?
Vad tror vi?!
Regnig, halv kall sådan eller slår vi på stort iår & firar med sol & värme?!
Aaah den som fortfarande hoppas får snart veta.. ;P
Men än så länge återstår fortfarande en hel del kvar av denna dag!
TshirtStore är det som gäller 10-19 & humöret börjar bli bättre igen..

Har en typisk tjockisdag, du vet en sån när ingenting i garderoben passar, allt känns fel & jobbigt & man egentligen bara vill sätta sig i ett hörn & tjura resten av dagen!!
Jag tackar gudarna & den älskade person som kom på det här med gummisnudd i jeansen..
Jag är dig evigt tacksam för detta!! ;D
Magen börjar nämligen svälla över lite & mina 26:or tycker inte längre om mig i midjan, blir galen på denna enda korta lilla centimetern som fattas på jeansen..
Borde inte brallorna anpassa sig lite efter vidare om jag är på smällen eller inte?!
Typiskt skit dumt.. ;P
Våga vägra tights & super osexiga mammabrallor så länge jag bara kan!!
Heja Heja... =D

Vad gör ni idag?!
Glid förbi & snacka lite gojja vettja...
xox

Kommentarer
Postat av: Filippa

hahah!

skit i dina 26or nu och njut gumman!

2011-06-23 @ 22:02:38
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0