Tired as h......

Torsdagkväll...
Sitter & hänger med djuret! =)
Trött som fan men väntar på min man ändå, jag lovade ju!!
Alla räkningar är nu klara iaf, stängnings-timmen i butiken gick skit fort, hemmagjord pyttipanna har tillagats, balkonglådor är NÄSTAN klara, långis promenad med Karo kom vi precis in ifrån & tömmning av diskmaskinen gjorde jag redan vid åtta..
Nu då?!
So we wait & we wait some more..
Råkade kläcka dummaste idén ever lite tidigare ikväll = förstod inte varför R & H inte stannade kvar & gjorde klart inventeringen ikväll istället för att gå upp tidigt imorgon..
Dumma dumma, nu ångrar jag mig bittert när jag vill att han ska komma hem!! Buu
Well, I guess it is what it is..
Kakmys & bloggläsande fortsätter. . . .
Jobb imorgon, HELA dagen på Harry´s! zzz
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0