June 1..

Det vart inte mycket till glass idag, däremot blev det en trevlig lunch på kvarterskrogen Asken men trevligt sällskap & härligt väder..
För att inte tala om maten!! Namnamnam =)
Jobb åkte jag också på såklart, blir alltid så när jag säger att jag ska vara ledig..
Meeen inget gnäll, står i butiken & latjar lite!
16-19, 3h kan jag väl inte lipa över?! ;P
Behovet av att få mysa i solen med en glass ligger fortfarande kvar & trycker på precis alla sinnen det kan dock..
Glass, glaass, glaaaass!!
Hoppas herr R är på bra humör när jag slutat så han kan underhålla mig några timmar innan jag slår igen de stora blå.. :D
Vad gör ni andra idag?!

Åååh nu längtar jag verkligen efter min lediga vecka & Ystad.. <3

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Ta med lite gammalt hem till mig ;) Jag behöver nya kläder.. eller inte ;)



Längtar så efter dig med!! Det är bra med oss, har hänt lite saker här med :) Men jag är mer nyfiken på dig!! hur är det själv?



PUSS!

2011-06-01 @ 20:02:33
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0