Bloody sunday..

Söndagsmys.. =)
Har jag någonsin nämnt att söndagar är min favvodag?!
Just denna söndag blir det film som alltid men vi blev dessutom väldigt fikasugna här & bestämde oss därför för att baka både drömmar & kanelsnäckor...
Kanelsnäckor som jag tydligen INTE skulle sätta igång med själv!
Smöret åkte i först vilket egentligen skulle vara jästen & sedan fortsatte jag med 4dl KALL mjölk & INTE den 5dl varma mjölken som jag stått & värmt & som egentligen skulle i smeten..
Resten kanske ni kan lista ut själva?!! hahaha
R kom dock som en prins på sin vita springare (aka Kakan) & räddade mig ur min egen röra med något menande blickar & ett par smått dryga besserwisser kommentarer!!
Men sånt biter inte på mig så med ett hysteriskt glatt leende & med näsan snudd på I bunken stod jag där & övervakade min i mina ögon något baknings-handikappade man.. hahahaha
(jag är nämligen i min egna lilla rosa bubbla, absolut världbäst på att baka.. Så det så! ;P)
Värdelös! Jaaaa ganska.. ;P
*
Till middag blir det föresten spaghetti & körfärssås! namnamnam
Ha en härlig söndagskväll..
xox
*
*
p.s Tackar mina härligt fina vänner för igår..
Hade jätte trevligt & S, mitt hjärta, är glad att du är hemma igen!
2 veckor är för lång tid.. haha <3
Bilder dyker upp lite senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - fotograf

Så lite så :)!

Åh tack så mkt!!här är det bara bra, hur är det själv?!

2011-07-24 @ 20:03:17
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0