Birthday, Wedding, Dinner & The Big 4..

Är på TshirtStore & jobbar lite..
14-19 dagen till ära!
Blir två dagars i butiken den här veckan & alla andra dagar kommer spenderas på Harry´s!!
Semester som sagt.. Vad fan är det?! ;P 
Helgen har varit helt fantastisk men bröllop på min födelsedag, middag med mina fina & The Big 4´s sex timmars spelning i Göteborg igår...
Ska lägga in bilderna från helgen strax!! =)
Skulle vilja tacka Ellie & Erik för bästa födelsedagen på länge & eran bröllopsdag kommer jag komma ihåg, vaaaarje år framöver!! tss
All lycka till er mina fina vänner!! <3
Måste säga Tack till min älskade R också för det fina presenterna, för att du fanns bredvid mig i helgen & för att du finns i mitt liv..
Efter extremt mycket bullshit & skit vet jag att jag valde rätt!
Ångrar inte en sekund att det är vi nu & att jag valde bort skitsnacket & lögnerna..
I love you babe! <3

Kommentarer
Postat av: Filippa

Det är du värd gumman!

Slå mig en plint när du kan är du gullig!

2011-07-04 @ 22:12:44
URL: http://Liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0