Where did the snow go?

Fortfarande ingen bebbe..... WTF?!
Nu?
Nu?
Kanske.. Nu?
.
Näähääpp, vi väntar väl lite till då.. ;P
Hon tittar ju ut när hon vill i vilket fall så det är väl inte lönt att gå & vänta hela dagarna!
Idag ska det iaf inhandlas lite julmat (ute i sista minuten as always!) & så ska det mysas här hemma, fixas lite & såntdära trevligt..
Vad ska ni göra såhär dan för doppare dan?
Jag saknar min familj lite då alla fortfarande är hemma & imorgon ska de iväg till mormor & morfar för julmys & middag..
Nästa år har vi förhoppningsvis chans att åka ner eller att de kommer hit allihop men iår ska jag mysa med min alldeles egna lilla familj & det ser jag verkligen fram emot!
Nu väntar jag bara på att julkänslan ska infinna sig igen?!
Vad fan hände med snön?
Kommer börja gråta om vi får värsta vargavintern ever till nyår & sen inte får se solen igen förrens i juni..
buuhuuuu... :´(
Barnvagnsrally i blixthalka, jääh det bådar ju gott!
xox
.

Kommentarer
Postat av: ENDENISE.SE

sv: åh segt med övertid :( Hoppas att bebis vill titta ut snart :)

2011-12-23 @ 20:11:19
URL: http://endenise.se
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Det kanske blir en liten julaftons-tös=)

2011-12-23 @ 21:24:28
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0