Tuuttuuut, bliinkbliink, kaos!? zzz

Ni kan ju tro att jag stod upp i sängen halv sex imorse..
Fullt pådrag, polisbilar, brandkår & blåååljus!
Trodde jag skulle få ett anfall av allt blinkande som pågick i två timmar..
I korsningen precis utanför hade saltbilen kört ner en kontaktledning som gjorde att det var total kaos här ute!
Bilar omdirigerades & det var folk överallt som försöka fixa till problemet!
Spårvagnarna har inte kunnat gå på hela morgonen men nu  verkar det ju iaf som att de fixat till det..
Jisses, blir ju lite skitnödig när man vaknar av sirenerna & man konstaterar fortfarande halvsovandes att de stannat precis utanför & står kvar där!
Uuuuhh, stackars R var ju också tvungen att få veta vad som var på gång så honom väckte jag!
Japp, thats me!
Är jag nyfiken & måste kolla måste han också göra det oavsett om han vill eller inte!! haha
Sorry babe!
Men jag lever, jeeiii så nu ska jag straxut med Kakanson & sen dra mig ner mot stan för att möta upp S..
Det blir julstök, mys, matlagning, bak, nagelfix på henne, julklappsbyte & ev. lite vaxningen på mig!
R jobbar sista helgen nu så det gäller att underhålla sig.. haha
Hörs senare!
xox
.
bilder från nt.se

Kommentarer
Postat av: Cathryn

Förstår precis hur du kände! Har man första parkett, ska man väl utnyttja det och kolla in när det är kaos, och man själv är inomhus i lugn och ro! :) Måste ju ta det roliga där det finns...

2011-12-15 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0