Kodak Moments with Kakan. <3

Jeeeiii kan inte sova.... Igen.... Halsbränna jag Ovälkomnar dig.... Men stannar gör du ändå...
Så medans jag själv ligger här & pinas i frustration över min egna styriga magsyra bjuder jag ut (?) Smulan Kakanson's kodak-moments från dagen som gått!..
*Mys med S i soffan.. (läs: kakan försöker flörta till sig mat)
*Busted med att snorta florsocker med S i köket.. (kan man inte lita på någon nuförtiden?)
*Läggdags men, INTE i stora, feta, nya hundsängen utan på mattan bredvid! (kudden fick dock hänga med..)
Well, thats all from Ö. Prom this evening!
NightyNight Peeps!


Kommentarer
Postat av: Cathryn

Jag blir så glad när jag ser dina bilder och läser dina glada kommentarer om Kakan. Han är bara för gullig, den lilla vovven! :) Och du utstrålar så mycket kärlek i dina kommentarer, så jag blir glad i hela mig. Krama om Kakis från farmor. Vi ska nog ha en liten julklapp med oss till honom med! Noga inslaget i plast, men jag rekommenderar högläge på paketet ändå, han har ju god doftkänslighet för godsaker, den lille mannen. Sov gott de stunder du kan sova. Kramar! från ännu en nattuggla!

2011-12-16 @ 05:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0