Heeellooo Friday!

Tröööött!
Hej Fredag!
Då har snart ytterligare en vecka gått & mina dagar flyter bara ihop..
WTF?!
Känns inte som jag får något gjort men idag måste jag pallra mig ner på stan för att köpa resekit till BB-väskan så den blir färdigpackad snart, ska köpa babyskydd, fixa en av R´s julklappar som kommit idag & inhandla nya järntabletter då mina värden var skit dåliga sist hos BM..
Känns btw heeelt sjukt att vi kan ha våran bebbe hemma vilken dag som helst nu, kanske imorgon, kanske på julafton, kanske inte förrens nästa år!?
Wäääh 11 dagar kvar till BF iaf...
.
Blir lite dåligt uppdatering men vafan, ska jag verkligen skriva om när jag sitter på röven i soffan & glor på film?
.
Aaah varför kommenterar ni inte föresten?!
Är det något spec ni vill läsa om eller undrar så säg till..
Alltid kul att läsa vad ni tycker men just nu är det väldigt många inne & smyger här utan att lämna något som helst spår!!... :)
xox

Kommentarer
Postat av: Filippa

Vi vill se bilder på tjockisen och allt du handlar!! :)

2011-12-09 @ 16:40:41
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Cathryn

:) Känner mig lite träffad där då... Jag smyger ju ofta in och läser, men kommenterar inte så mycket. Nå, idag har jag sytt två påslakan till spjälsängen, tre örngott och så har jag sytt tre underlakan till barnvagnen samt inhandlat fem! underlakan till spjälsängen. vilket kommer sig av, att jag hittade ett ställe som sålde dem för "tadadada!!!" sex kronor och tre öre!!!!! (6kr & 3öre) Jag var tvungen att fråga om det verkligen var den summan och det var det! Så jag köpte två rosa, två creamgula och ett ljusblått. Men funderar på om jag inte ska köpa ett ljusblått till.... :)

2011-12-10 @ 01:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0