God! My body really hates me.....

Fy fan vad min kropp hatar mig just nu......
35 lussekatter & lika många graham/yoghurt-frallor senare säger ryggen ifrån meeen nu ska ju köttbullarna stekas också! huuuh
Vi kan väl säga att jag håller mig ganska sysselsatt & jag ser gärna att frysen är iaf halvfull när bebben kommer så vi slipper tänka så mycket på att laga mat de dagar man verkligen inte orkar!.. :)
Dessutom så har jag hört att rörelse & fix kan få bebben att kika ut förr än senare..!? tss
Vad gör ni ikväll?
Hade jag inte varit så satans höggravid & ska på middag imorgon igen så hade jag själv varit på DetailsByRebFre-eventet just nu & spanat in snygga Rebecca Fredriksson´s smycken..
Kan visserligen vara vääldigt skönt att bara vara hemma & umgås med djuret ikväll!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0