Crying out loud....

Nu har vi varit hemma sen igår em..
Fick åka hem lite tidigare & jisses vad skönt det var!!
Började bli rätt flat av den där hårda sängen, alla "nya" mammor med deras suckande & vaggande i sjukhusets fula nattlinnen...
All lycka & grattis till dem :) men helt ärligt vill man bara hem till sitt eget!
Allas bebisar tjuter men på BB vågar man knappt gå ut i korridoren med sin gråtiga lilla unge, inte minst gå in i matsalen för ingen annan gör det... Oooh

Hon låg iaf där så söt & lugn när bilen brummade iväg & höll sig så resten av kvällen heeeela vägen tills klockan blev 02.00 & proppen gick eller något.. ;)
Shit vad arg hon har varit inatt, arg, hungrig, ledsen, hungrig, ledsen, arg heeela natten!!
Sova i sin egna säng ska hon INTE.. Basta!
Åååh vad trött jag är & det här är bara början..
Extra grinig när jag nu lyckats bli dunder förkyld också & hostar! :/
Heja mej!

Efter ett litet minibad nu på fm & med lite olja på den torra magen sussar hon sött hos sin pappa iaf!!
Hon är bra söt den där lilla saker no matter what!! <3
Skrik 24/7 eller inte Skrik 24/7 - spelar inte så stor roll.. :)
Min älskade lilla trollunge! <3

P.s. Tips är välkomna!! ;)
.

 


Kommentarer
Postat av: sofie

Jisses, en tös med humör asså? Hihi, vänta bara tills tonåren då? ;) Nävars, nu var jag elak! Men super grattis igen! Tyvärr har jag inte så många tips om att få tyst på gråtande barn.

Men däremot fått lite info om barnolja, som kanske är värt att titta på? barnolja innehåller mineraloljor som inte alls är bra för hyn. De täpper till porerna på samma sätt som gladpak gör, om du spänner det över kroppen. Finns ett enkelt test man kan göra; köp torkade persikor och lägg en i burk med oljan, låt stå i 24timmar. "Poppar" den upp och blir rund, så är den bra. Men händer inget alls, så täpper den bara till...



Bara något jag har snappat upp efter alla hudkonsultationer jag gjort. =)



Ha de nu fin fint! KRAM

2011-12-29 @ 16:29:23
URL: http://bagenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0