Whats up with that?

Liten update från dagen btw:
Ni vet ju att man ibland träffar människor som man verkligen inte tål!
Oftast träffar man den här människa oftare än men vill pga att denna säkert lever någonstans i din närhet..
Det var tydligen min tur idag! Puuust
Har aldrig riktigt förstått hur man kan ha åsikter som saker man inte förstår sig på..?!
& dessutom inte förstår att INGEN (iaf inte idag) tycker om dig & egentligen inte vill höra dig ens gäspa..
Vissa människor skrämmer en helt enkelt..
& i detta fallet är hon bara skrämande korkad! Jisses..
Undrar vem det är som borde skämmas?!
Mitt liv, min unge.. Right?!
Tycker du borde ta din dallriga mage & dina åsikter om vad alla andra väljer i sitt liv & bege dig till gymmet för i mitt fall rör det sig om 6kg graviditet i v.20 & i ditt är det tyvärr bara 10kg lathet & daller..
Sorry, but thats just it!
God, get a life sweety or just shut up if you can´t find one!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0