Festival & RIX FM..

Gaaah vad irriterad jag blir..
Hittar inte usb-sladden till kameran!
Gissar att den försvann någonstans i röran som uppstod igår när ingen av oss kunde hålla ut längre & Billy bokhyllerna åkte upp ändå trots platsbrist fram till imorgon..
It looks like hell här hemma men jag älskar de ny hyllorna & det blev mkt luftigare nu när vi fick upp allt på höjden ist för bredden! =D
Många grejor som fortfarande ska sorteras & plockas in men jag gillar´t ändå..
Ville ju verkligen visa!!
*
Gjorde nya naglar igår också som jag ville lägga upp! Buuu
Glitz & glam huh?!
Uber-blått glitter klär nu mina naglar & varje gång jag tänker på det blir jag glad när jag ser dem.. =)
Vem behöver inte lite glitter i detta tråkiga väder?!
*
Blir ett snabbt inlägg för nu måste jag göra mig iordning & bege mig mot jobbet..
AugustiFestivalen & RIX FM tour drar igång idag & vi kommer har arslet fullt!
Speciellt nu när någon annan har satt oss i skiten...
Gnäll, gnäll, gnäll!
Taskigt som fan att bara skit i det efter hur mkt vi andra ställt upp på dig..
Tråkigt som fan men vi andra får väl försöka rocka röv på Harry´s..
Sooo looong BM´s order om att inte stressa, men varför skulle du bry dig om det?! =/
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0