2011.08.03

Efter naprapaten tillbringade jag dagen med min älskling & halva hans familj i Söderköping..
hihi lyckades nämligen flörta till mig en tripp till Smultronstället för första gången på 6 år!
Jiiiisses vilka glassar & då har det tydligen t.o.m varit bättre förr.. aaaaaah
Fick dessutom R & hans bror att uggla halva Sörping!! haha Hysteriskt! =)
Waikiki beach som jag åt! =) naaam

Älsklingen & hans Twin Peeks.. Skapligt nöjd kille! =)

R & R´s första lektion i Uggling.. Är stolt över pojkarna! haha

The old plank by R..

Ugglande kärlekspar nere vid vattnet.. <3 ååh! =)

& på kvällen bjöd jag mannen på hemmagjord Panang Curry m. biff..

Thaistyle med kryddor från resan vi gjorde i februari!

Starkt som fan and thats how I like it, babe är mer försiktig haha men det gick ner & nu är det bara att han vänjer sig... Baby steps, baby steps.. =)

Hade en riktigt skön dag & trots en aning stress från olika håll så var det jätte skönt att få vara ledig iaf en dag den här veckan & att få spendera den med min kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0