Royalty arrives..

Det känns som att det börjar gå åt rätt håll nu iaf & snoret har kanske minskat med ungefär 1cl av 15..
Woohoo heja heja!!
Känns dock fortfarande som att hela hjärnan skulle behövas snytas ut.. Uuuh
Lillebror J är iaf på väg till stan & sitter just nu på tåget från Sthlm!
Nya byxor & en radikal klippning står på schemat & kanske jag också skulle passa på att klippa av det torra barret på mitt huvud!?
Aaah ska bli kul att träffa honom igen efter snart fem månader..
Det är fan inte klokt vad tiden går fort & hur mkt det är som har hänt egentligen sen sist!
ÅÅÅh btw, tydlige kan jag inte g in på nätet på min tel eller skicka mms nu heller så det kommer bilder på en mängd olika saker såfort jag pillar fingrarna ur arslet & lägger över bilderna från kameran..
Dumma lata!!
Well, that makes two of us, me & the fat sausage.. =D
l.o.v.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0