4.30....

Kooonstiga dag!
Det började inatt av att jag drömde om att jag fick blomsterbud på jobbet (något jag läst om tidigare på kvällen!)
, well vi kan väl säga att så var inte fallet utan BARA en dröm, var dö lycklig tills jag vaknade imorse & verkligheten kom ikapp mig än en gång!! Dumma!!
Efter det fortsatte vi på jobbbet (på riktigt nu då!), 13 timmars passe är urhärliga..
Konstigt folk, konstigt väder & konstig personal haha!
Alla har varit precis dumma i huvudetidag tror jag & krockat med varandra kors & tvärs, yrat runt som yra höns & bara varit skeva som fan..
Iaf, satte mig i entrén kl nio som jag skulle & det tog väl undefär 20 min innan första grejen var et faktum...
Spårvagnen körde rakt upp i röven på en taxibil som stod parkerad utanför Harry´s & skulle lämna gäster & satt liksom fast där tills de fick LYFTA ner baken på bilen...
Heeelt hysteriskt, skadeglädjen är verkligen den sanna glädjen!
Garva så jag tjöt i säkert en kvart... =D
Hur fan gick det där till egentligen?
Efter det balla det bara ur..
Peter Magnusson var på besök & försökte få mig att garva ännu mer i säkert 10 min..
The drummerguys, my ass! (Det fanns inga trumpinnar i köket btw!) ;P
Frierier, erbjudande om fika, nummer, namn etc etc lämnades & nu är jag bara precis MATT..
GO´NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0