Now or never...

I huvudet är det precis lika mycket gegga som vanligt men jag börjar ändå känna igen den gamla jeans tjejen med rock i hjärtat & ett riktigt jävlar anamma... =)
Under kvällen igår kände jag mig mer hemma än jag gjort på länge!!
Minnen från Ystad, Falkenberg & GBG kom tillbaka på nytt & ett stort flin uppenbarade sig på mina läppar.. ;D

Royal Republic - All because of you
Muse - Uprising
Rise Against - Worth dying for
Sherlock Brothers - Stay

In Flames - Alias  (sjukt bra låt, dock lite hårdare än jag brukar lyssna på..)
Three Days Grace - Are you ready
Breaking Benjamin - Breath
Pearl Jam - I am mine

Plan Three - Brush it off (börja inte gråta nu.. ;D)
Union Square - Deceit (Grabbarna från falkenberg som satt sina spår!!)

Behöver jag ens nämna AC/DC, Nirvana, Metallica, Takida, Sonic Syndicate, Foo Fighters, R.E.M & Creed?!
I really don´t think sooooo....
Låt efter låt, efter låt, skulle kunna sitta uppe hela natten!! =)
l.o.v.e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0