Boost yourself..

hihihih var precis med om en väldigt rolig grej..
Vi åkte in till Krokek nyss för att handla lite varav jag skulle köpa snus & cigg!!
Ni kanske förstår redan nu vart detta är påväg?!
För att få en liten bild av det hela så får jag väl skriva att jag såg ut om vanligt, jeans, tröja, skinnjacka, ett väldigt osminkat fejja & uppsatt hår..
Iaf så när jag kom fram till kassan tittade kille på mig lite & fråga med en något märklig röd/rosa ton i ansiktet efter leg!!
Varav jag med ett asgarv ger honom mitt körkort & han ser ännu mer förnärmad ut..
Med detta kommer vi alltså till dagens dilemma!!

Vad baserade han den frågan på?
Ser jag verkligen inte ut att vara en dag över 18, trots mina 22 år?!
Ska man ta det som en komplimang när någon frågar?
Någonstans måste det ju ändå betyda att man ser lagom purfärsk ut.. hihi
Problemet är bara att jag knappt behöver visa leg på systemet, ännu mindre när jag går ut på krogen eller ska köpa cigg i stan..!? hmm
Jaja med detta vill jag väl egentligen säga, när ni behöver stilla erat nikotinbehov & samtidigt när du känner dig gammal & grå få dig en självförtroende boost ska ni handla ciggaretter på ICA i Krokek!!
I tell you! =D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0