Do it on my own

HUUUUR är det möjligt?!
Missade jag verkligen Victorias Secret visningen igår???
Nooooo, inte missat den en enda gång de 4 sista åren.. dooooh


Julklapp?!

Anyways, en halvtimme kvar tills jag checkar ut från mitt liv I norrpan & checkar in i en svit på Gårda i Göteborg..
Telefonen kommer hållas fantastiskt avstängd hela helgen så ni kan ju allt testa att ringa!!! Moahaha
Så är det med det, helt enkelt..
Julmarknad på Liseberg, Robert Gustavsson på Rondo , shopping & en tur till frissan kanske?!
Aaaah min tonårskärlek Göteborg, kära Göteborg, mitt hem under två tuffa år, där vi ägde nattklubbarna & levde livet som de Ryska Jetsetarna vi trodde vi var.. ;P
Nu kommer jag & hälsar på igen!! Jeeiiii
Tss
Massor med kärlek mina vänner!!


P.S I helgen lyssnar vi på:
Remody ft. Craig David - Do it on my own
Swedish House Mafia - Miami 2 Ibiza
Kanye West - Power
Anders Nyman - A lovely day  (aah Patrik, heja heja)
Adrian Lux - Teenage Crime
Adrian Lux - Strawberry
David Guetta - 50 Degrees

Jeeepp, skeva listor..
Ganska stora hopp i stilarna men Vaaarse, det är helgens iaf..
Möjligtvis något influerad av musiken jag kör när jag jobbar!! ;D
Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0