Outcast..

Nyss hemkommen från några timmars BFB på Jolly Rockets, bakfylle"brunch" alltså, det har inget med bajs att göra.. =)
Tror inte det var någon som va värst bakfull men intaget av sötsaker var väl ungefär det samma dagen efter som om vi skulle vara bakfulla hela högen!
Många kalorier som brändes igår..
Är djupt fascinerad av gårdagen & allas utstyrslar, själva palla vi stå & hoppa till kl slog ett sen fick det bli en kebabrulle & sängen!!
Kände mig rent ut sagt som ett UFO i mina kläder haha men det är väl alltid någon som ska göra det..
Rock ligger fortfarande närmst hjärtat & det kommer nog fortsätta vara så, dock fantastiskt roligt med något för min del iaf "nytt"!!.. =D
Kvällen till ära blir det nog en sväng ut till H & K för lite kaffe, käk & mys..
Bena känns som två telefonstolpar & hjärnan pallar inte riktigt med att tänka efter så värst noga!


Fina H i sina paljettisar & rosa fluff.. =)

Ytterligare ett UFO bland resten.. Skulle tro att det är min sambo t.o.m! =)

Tramp & Stamp + Dj Chain Reaction..

Coolaste tavlan jag sett!
BFB...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0