Turn the lights of.

Våfflorna ska snart börja gräddas & under tiden studsar vi runt till....


Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Attans så roligt att du tycker om både kjolen och klänningen :D Man får helt enkelt hålla ögonen öppna hela tiden, haha :D Skönheten till klänning är köpt på Indiska. Jag har oftast rätt svårt att hitta något jag tycker om (det ska vara sockersöta klänningar och kjolar för att jag ska slå till, och det jag gillar är sällan trendigt och topp 3, haha) så jag går och håller ögonen öppna hela tiden, för ibland har butikerna sina guldkorn :D



Hoppas du har det fint!

2010-03-28 @ 19:10:18
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0