Rain on a sunday.

Soffan känns just nu lite tråkig & jag börjar få liggsår eller något efter nästan en hel dags slappande, visserligen har jag hunnit med att färga håret på både S & hennes karl M & shoppat loss på Ica.. haha
D är antingen fantastiskt sliten efter veckans jobb eller så håller han på att bli sjuk för han har nu sovit i fyra timmar & är inget vidare sällskap!
Tänkte överaska honom med lite mat & filmmys starx.. =)
Det blir korvstroganoff & Gamer, möjligvis lite glass eller popcorn sen också!
Vad gör ni en söndag som denna?

Trodde faktiskt jag skulle börja gråta innan föresten när jag såg att det hade börjat snöa utanför fönstret, men som tur är slutade det ganska snart igen & vi i Norrköping har återgått till det kalla, gråa regnet igen!..
Vad hände med solen kan man ju fråga sig?
Okej kanske inte såhär dags men innan idag då?
Fanns inte ens ett hopp om det när jag slog upp ögona lagom runt elva.. =/
Ha en mysig kväll alla soffpotatisar..
Söndagskärlek!


Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram :)

2010-03-25 @ 00:07:56
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0