Dubble up!

Wiiie äntligen hemkommen från veckans första dubbelpass..
Det känns i kroppen nu!
Inte för att tio timmar är så lång tid i sig, jobba 12 i lördags men just det här att jobba fem timmar på ett ställe sen vara ledig i två & sen jobba ytterligare fem timmar på ett annat ställe..!?
Men som tur är känner jag pengarna komma i nästa månad & för första gången det här året behöver jag antagligen inte ha lite små ångest för att jag inte kan spara eller göra så mycket kul med D som jag skulle vilja..
Nu har jag ju dessutom en lååång resa att spara till så jag får nog skärpa mig! =D

Nu blir det bara att krypa ner i sängen kanske somna in lite smått till någon skön rulle..
Vad har ni gjort idag?
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0