Cougar Town.

Någon mer än jag som ska sitta bänkad framför tv´n från 21.55??
Hahaha hoppas verkligen Cougar Town med Courteney Cox är precis lika roligt som det är i reklamen..
Såg föresten nyss att halva förra inlägget inte kommit med & därför skriver jag nu att den roliga lilla infon kom från den här bloggen!.. =)
Sorry Ida..!
D´s nya crosskläder har också kommit idag så nu är det bara träningen vi ska ta tag i innan han ska stå där på pallen igen med mig som sin nya PT.. tss
Dagen våfflor sitter fortfarande som en sten i magen & jag tror inte jag får ner ens en godisbit just nu så jag hoppas ni andra har laddat med chips, dippa eller kanske ett gäng morotsstavar för hurtiga jävlar för snart är det kanal 5 som gäller!..
Xo



Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

nemas problemas! misstag sker ;P



de blev ett par fina gardiner.. ska vida sen på bloggen så fort jag fått hänga upp dom,.. inte orkat göra de än

2010-03-02 @ 23:48:16
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå sötaste! Hoppas du fick en riiktigt fin helg! Solig måndag iallafall, det piggar upp :P

2010-03-08 @ 09:41:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0