Out of school.. Finally!?

Idag tar Norrköping studenter STUDENTEN.. Wiieee
Fy fan va vi (ni) är bra.. Hurra Hurra Hurra..!
Det var väl så den gick?!

Sitter faktiskt & längtar efter att få göra det en gång till & med en riktigt studentvecka denna gången..
Tyvärr blir det inte så & det är jag väl förvisso ganska glad över för skolan vill jag inte tillbaka till!!
Men fy fan vad kul att få känna den gemenskapen, den lyckan & de dagarna en gång till..

Nästa år är det min brors tur, då jäklar ska vi slå klackarna i taket & festen ska bli så fet att t.o.m Simrishamns pensionärer önskar att de tog studenten..!
Det du lillebror, det lovar jag!!
Men innan det ska du få din livs första riktiga krogrunda men syrran i November..

Dagarna är annars fullspacklade i kalendern så nu är det dax för mig att ge mig ut på nästa äventyr!
Någon som ska på studentskiva ikväll??!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0