White month maybe?

Det är en sooolig Söndag & jag står åter här i butiken & väntar på kunder..
Grejar med "REAN" & gluttar runt lite på nätet!!
Gårdagen tog hårt på kroppen, först 15 timmars jobb sen party på det..
Aja det händer ju inte allt för ofta nuförtiden med sådana här vansinnes helger så det kan det vara värt!! =D
Som sagt nu står jag här iaf & håller låda medllan 12-16 sen blir det vidare ut till Kolmården för en massa mys på landet, paket till D, bad i poolen & grillning hoppas jag..
Hur har eran helg varit?!

Ja just det, var det någon som var på Harry´s & såg Andres igår?
Han dök faktiskt upp & något som jag tyckte var coolt var att han faktiskt tog upp "pupliken" på scen så det fick dansa & sjunga med honom..
Kommer ihåg när vi hade Anna Book där & hon var tydligen så fin så hon kunde knappr hälsa på personalen dessutom fick hon vakterna till att stå runt våran lilla MINIscen när hon uppträdde..
Hmm vart ligger charmen i det där?
Snobbig tant den där, men hon är ifs också ganska cool, eller hon va iaf!!
k.ä.r.l.e.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0