Saaaaale!

Jobbar som sagt i butiken idag igen..
Har dock tagit lite paus nu & ska försöka lugna nerverna med lite kaffe..
Haha jo jag vet att grejen med REA är att man ska kunna rota & leta men vafan, nu har jag vikt varenda hög typ en miljon gången, fina högar staplade i storleksorning & vad händer..??!
När jag precis vikt klart sista högen kommer det in någon & river upp ALLT..
Precis ALLT ligger upp&ner igen så nu struntar jag i det, har gett upp helt enkelt!! =D
Aja, lika bra att sätta igång med resten av butiken, kanske lite städning av "kontoret" känns som en bra ide..
Sista tisherna ska taggas också så jag har 2½´s fix framför mig innan Kobran kommer & byter av mig!!
Tjoohoo..
Kom förbi & säg HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0