Passion for fashion..

Mycket på gång även idag, tror t.o.m detta är värsta dagen på hela veckan..
Just nu står jag i butiken & jobbar, vid ett kommer P in & byter av mig, då blir det snabbt bort till MakeUp Store för sminkning!!
Efter det blir det antingen en timmes jobb till på Tshirt Store eller hem en snabbis för klockan sex ska jag dra med mig alla tjejerna ner till Jenna & få dem allihopa stylade i håret inför kvällen stora grej..
Frågan är bara hur jag ska få med mig D ner dit också?!
Vi ska nämligen mötas upp på Harry´s när alla är klara, köra lite genrep, fixa med goodiebags etc. etc innan det smäller!!
För ikväll har vankas det premiär för Harry´s sin nya Torsdags Klubb & vi från Tshirt Store ska självklart köra årets coolaste modevisning men en hel del nytt & annat smått & gått..!!
Vad tycks?
För er med fribiljetter kommer det bli mingel i nattklubben med snittar & grejs..
Ni har inte glömt att de 50 första som kommer får varsin goodiebag väl??

Men men, det blir senare ikväll, nu tycker jag först att ni ska komma in till mig i butiken, titta på våra fina tisher, få inspiration & snacka lite skit med mig såklart!! =D
LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0