One Hell Of A Weekend.. :)

Födelsedagen i Fredags var hur bra som helst!! =)
Ja om man bortser från incidenten på Highlander som jag skrev om i förra inlägget..
Annars var det hur bra som helst, fick tillbringa kvällen men när & kära & ja självklart festade vi som rockstjärnor på kvällen.. Haha
Eller iaf när A stoltserade in med en flaska skumpa & fick de andra att ställa sig & sjunga för mig inne i nattklubben.. haha
& jag som skämms som ett djur så fort jag ska sitta sådär & titta på alla!!
Tomaten har fått ett nytt namn: Rebekah Fischer... =D
Vi dansade natten lång, drack goda drinkar & rundade av som vanligt på Mc Donalds!! =)
Tyvärr har min telefon börjat göra som den vill igen så den sparar inga foton längre.. =(
Vet inte riktigt vad jag ska göra, vill ju ha nya Iphonen när den kommer men kan fassen inte ha den här telefonen längre, igår var jag två sekunder från att slänga hela skiten i poolen..!! Buuu
Aja sånt är livet, helgen har varit fantastisk iaf & jag är väldigt glad över att min mormor, morfar & bror ville komma upp & hälsa på..! =D
Love Love Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0