I don´t want to be a grown up today!!

Vet inte om gårdagen gjorde susen för kroppen för jag är fortfarande trött..
Mysigt var det iaf & jag fick allt jag älskar med en regnig söndag!!
Allt det mysiga som man inte vill göra när solen skiner.. =D

Vädret är inget vidare idag heller så jag sällskapar med tvättstugan & bombnedslaget här hemma, kläder ska tvättas, det behöver städas & min garderob skriker fula ord efter mig..
Har verkligen ingen lust men vad fassen ska man göra?
Ingenting städas av sig själv tydligen & rensningen av garderoben blir heller aldrig gjord om jag inte tar tag i det NU!!
Tråkigt när man plockar ut kläder som är skrynkliga pga tvångt utrymme om man ens kan plocka ut något nu, har man tur hoppar inte grejorna på en så fort man öppnar dörren, däremot får man knappt ut något om de inte gör det...
Dax att ta sig i kragem kanske??
Hur rensar ni era garderoben?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0