Happy freaki´n birthday to meeee..

Happy Birthday to you (me)..!! Wiiie
Idag blir vi ett år äldre men fortfarande långt ifrån tant!!
Super tycker jag, mår dock lite knas idag, varm, trött & lite lätt illamående med jämna mellanrum.. buu
Men idag är det fredag, min födelsedag, 30 grader varmt ute & ikväll vankas det fest men mina underbara godisråttor, så jag ska inte gnälla allt för mycket!! =D
Vad gör alla ute i värmen idag då?
Eller gör ni som jag & står inomhus på jobbet?!
Har en ganska soft dag här i butiken, fyra timmar & sen är jag ute igen..
Dock är det vääldigt dött på stan här i Norpan!!
What to do, what to do?!
Tack så fantastiskt mycket för alla gratulationer iaf!!
Bättre en alla presenter i världen.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0