Don´t take the train home!!

Någon mer än jag som typ skyr SJ pesten?!
Puuh, åka kollektivt my ass..
Det hade jag gärna gjort om kollektivtrafiken i vårat Mellanmjölks´land var bra, billig & att det gynna sig att åka!!
Nej men istället är det billigare för mig att köra bil helt själv från Norrköping till Ystad tur&retur än det är att åka on way train..
Tyvärr är det ju faktiskt så att i vilket fall som helst SKA jag åka tåg imorgon, orkar inte köra bil 4½ timmar efter ett dubbelpass!!
Får väl se vad som är sönder denna gången?
Tror inte jag lyckats åka tåg med SJ iaf en enda gång under hela mitt liv & lyckats åka hela väggen utan att det hänt något, något gått sönder eller att vi har fått vänta ett x antal timmar på någon station mitt ute i ingenstans...
VÄRDELÖST!
& dyrt ta mig fan!!

Aaja jag får uppdatera om hur många timmar jag blir sen imorgon..
SJ SHAME ON YOU!! Buuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0