Doggylito..

Hääärliga Torsdag, jag är "ledig", det är fint väder & jag sitter här på gräsmattan ute i Kolmården..
Riktigt ledig är jag väl inte, åkte på att hålla koll på hundpensionatet, men andra ord har jag 11 hundar under mitt förfogande som det absolut inte får hända något med!!
Jajaja som herr Ståhling sa, -Kan man passa en, då kan man passa elva!!
Det är väl så det är & det är ju ganska härligt här ute ändå.. =)

Därför sitter jag här med datorn i knät, kaffet på bordet bredvid & Union Square  blandas med hundskall, schysst remix kan ju vissa tycka, enligt mig är det kanske inte det bästa jag hört men jag bryr mig inte heller spec mycket, hundar skäller & thats life I gues..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0