2 more days..

Jag vet att jag sitter på världens mysigaste gård just nu & bara blickar ut över gärdena, åkrarna, det öppna landskapet & en del skog men jag kan inte hjälpa att jag mest av allt längtar efter havet..
Vet inte om det har med uppväxt att göra, men det är där jag känner mig fri!
Tänk att få strosa runt vid vattenbrynet i solnedgången, ja hela dagen för den delen, grilla, umgås, bara att få sitta i sanden & titta ut..
Aaah det måste vara det allra bästa!!
Märks det att jag har lite hemlängtan möjligtvis?
(Ystad, I´m coming home soon..)
Eller iaf att jag behöver lite semester från Norrköping & alla krav som finns här..
Slippa ställa upp på alla möjliga saker som man egentligen inte vill & ändå aldrig får något för!!

Missförstå mig inte nu, hundpensionatet tog jag gärna hand om idag men jag menar allt annat som man MÅSTE göra & ställa upp på, sådant som ingår i vardagen, sådant som vi alla måste göra!!
Bli knäpp snart, har EN veckas semester på hela sommarn & inte ens den vart en hel vecka längre.. Buu
k.ä.r.l.e.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0