Hysteria..

Butiken, Butiken, buuuutiken...
Här står jag alltså, mitt i alla andras julhandel!! KAOS..
Själv har jag shoppat HELA tre julklappar!!!
Fantastiskt nöjd över min insatts måste jag säga... =D

Har ni handlat några än?
Fassen vad hetsigt det blir VARJE år, förstår det inte..
Nästa år är det jag som handlar färdigt mina redan i Juli!!
Vad ska man köpa?
Vem vill ha vad?
Hur många & för hur mycket ska man handla?
Uuuuh alla dessa materiella saker folk trånar efter..
Jag är precis lika dan men jag låtsas inte om det just nu! lalalllalala

1 timme kvar då..!!
Årets bästa julklappar har vi ju här i butiken & jag fortsätter väl att lalla runder ett tag till..
Kommsiii Kooooommsssiiiiii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0